viernes, 12 de septiembre de 2014

Més manualitats!

Doncs, que sempre trobo alguna cosa a fer, i és que les "manulitats", com diu el meu fill, m'encanten!

Fa poc la meva agenda finocam, s'estava "pelant" i em posava nerviosa trobar per tot, trossets de pell, que s'anaven desprenent, així que després de descartar les ja fabricades "per no estar en temporada de les noves versions 2015" que volia, vaig optar per fer-me'n una.

Busca que buscaràs, vaig trobar un printable gratuït, i mans a la feina! I aquí en teniu el resultat, i ja en ple funcionament on la seva antecessora ho va deixar!













Em sap greu, que estiguin de costat les imatges, però no sé que li passa a Blogger, que dóna pel sac ¬ ¬u

En fi, podeu veure que és una agenda de calendari perpétu, que puc posar les dates jo mateixa i així no cal preocupar-se si falten pàgines, etc,.. les imprimeixo i llestos. Tan sols vaig haver de comprar una carpeta d'anelles als xinos, i posar-hi les gomes per tancar-la bé i llestos.!

Per si a algú li interessa, d'on ho he agafat, podeu anar AQUÍ.


No hay comentarios:

Publicar un comentario