lunes, 10 de septiembre de 2012

Jo i els meus invents

Doncs, com sempre, no puc parar quieta, i tot i que el braç dret m'ha donat la murga una mica més del normal, mireu en qué m'he dedicat aquest cap de setmana:





Un tauler d'anuncis pel meu despatx! Fer de cartró d'embalar de l'Ikea, porexpan d'un embolcall d'un electrodoméstic, i tela groga amb ratlles blanques. Us agrada?

Però aqui no acaba la cosa, nooooo, fins i tot m'he posat mans a la feina per fer-me unes potes llargues pel meu bastidor de barres més llargues, que com entendreu no cabia a l'hora de brodar damunt del sofà, i ja requeria una solució. La base de les potes, ha sigut cosa del meu marit, que m'ha volgut ajudar, la resta tot meu ;)






A vegades me n'ensurto més bé del que em pensava!

3 comentarios:

  1. Carai Silvana! Quina bastidor més xulo!!! No has fet fotos del PAS A PAS? Jo estic pensant de fer-ne un per quan faci el Power&Prestige de HAED, perqué no tinc cap bastidor gran, peró no sé per on començar :-(

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ostres, Gemma, doncs, no tinc cap foto del pas a pas, però és que el que he anat fent, és anar a profitant el que ja tenia, ho he anat modificant (mira a l'etiqueta de bastidors, i ho veuràs), si no et convenç, envia'm un mail, i en parlem amb més detall ;)

      Eliminar
  2. Quina passada!!! Ja veig que les teves habilitats no es limiten al punt de creu, eh? La veritat és que t'ha quedat molt xulo!!

    ResponderEliminar