martes, 17 de julio de 2012

El meu vestit de núvia

Com ja algunes debeu saber, m'he mudat un parell de vegades, i es clar les capses encara van apilades, i amunt avall, i algunes coses els hi perds la pista durant molt de temps. Una d'aquestes coses "despistades" va ser el meu vestit de núvia, i per fi l'he trobat.

Aquest vestit és especial, ja no només per ser amb el que em vaig casar, si no simplement perqué van ser les meves tietes per branca paterna, qui el van fer i brodar!!! Si noies, una de les meves tietes, amb la seva màquina de cosir me'l va brodar tot, per davant i per darrera, cua inclosa! He de dir que quan va acabar, va jurar no tornar-ne a fer cap de brodat! (la meva cosina es va haver de conformar amb unes puntes de coixí com a detalls per al seu vestit de núvia =P)

Mireu qué bonic és tot sencer, es veu una petita cua, oi:



El brodat, és tota una obra d'art, i és per tota la peça central de davant, i la de darrera:



El detall de la cua, tampoc es queda curt de bonic:




La part del pit del vestit:


Me'l van fer a mida, i me'l vaig emprovar varis cops, i a l'última prova em quedava com un guant, però dels nervis de tot plegat, em vaig aprimar un kilet de no res, que va fer que tot aquell dia anés am el vestit tort, ja que jo m'havia envongit, jajajaja

Llàstima de que no està planxat, ja que estava en una capsa esperant tornar a veure la llum, ara l'he de posar bé a l'armari, i protegit amb una funda, i que no es torni a perdre! M'ha fet molta il·lusió tornar-lo a trobar i tornar-lo a veure.

1 comentario:

  1. Es un vestido precioso y los bordados son de lujo!!! Menudo recuerdo del día de tu boda!!! Besicos :0)

    ResponderEliminar