martes, 10 de abril de 2012

Sal Franken Tilda

Doncs, jo vaig continuant amb aquest sal, i crec que es va notant la meva poca manya, traça i demés habilitats amb l'agulla fora del punt de cre.u  I si no mireu!



Té una cadera més abulatada i rodona que l'altre, el cap se li tira endavant perqué el coll està massa tibat, i sembla que el mateix Doctor Frankestein hagi cosit els braços al cos. Definitivament no n'estic gaire convençuda que vagi a quedar bé, però encara hi ha l'esperança de que amb el vestit la cosa quedi més, ejem, diguem, més agradable. XD Em sap greu però no en sé més. =(

2 comentarios:

  1. Vinga, dona, que no n'hi ha per tant,amés, que jo sàpiga ningú neix ensenyat, no? Jo ni l'he començat, i em sembla que encara en tinc per btemps,perquè entre les poques ganes i el poc temps...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ho sé, però vaja, creia que en tenia una mica més de manya =P

      I si, les ganes fan molt a l'hora de començar coses!

      Eliminar