sábado, 7 de abril de 2012

Detallets

Bones! Ja sé que fa dies que no postejo res de les labors en curs o acabades, però és que he estat ocupada acabant uns detallets per les professores del meu nen petit, de la llar d'infants. I és que les hi estic molt agraîdes, per l'ajut que m'han donat.

Resulta que el meu nen es negava total i rotundament  menjar res que no fos triturat, iogurts, galetes i patates fregides del Viena. Imagineu-vos, vora els tres anys, i encara menjant com un bebé! Ni tan sols un trist entrepà! Es posava a cridar i marxava cridant i plorant, per tant greu insult XD Doncs bé, aquest març passat el meu nen, va fer els tres anys, i alguna cosa li va canviar, perqué a la setmana següent va començar a menjar-se un mini entrepà de xocolata, ell solet!!! I a la setmana següent, recomanat per la seva tutora, el vaig deixar a dinar al menjador de la llar, i sabeu qué?? Va començar a menjar, cada dia una mica!!!  I aqusta setmana ja ho ha fet a casa!

El primer dia gairebé ploro de l'alleugament que vaig sentir! I llavors vaig pensar en que havia de donar-li's les gràcies per ajudar-me amb el meu nen, no sabeu com de desesperada em sentia per aquest motiu! Bé, les que sou mares sabeu com pot ser de preocupant el més mínim detall o gest, sobretot si veus que és pura tossuderia del nen. I penseu que és el meu segon fill, però és que amb la nena, que ja té 7 anys, tot va ser taaaaan senzill!!! *sospirs*

Bé, ara ja us ensenyo el que he acabat per aquestes professores de la llar, tan amables, que a més de cuidar del meu bitxet de nen, també m'han hagut d'aguantar les neures:





Aqui estan sense el muntatge final de Pinkeeps, tot i que són minis, ja veureu com van quedant ben acabadets!




I ara tal i com els hi regalaré aquest dimarts!



Qué us en sembla? Per ser el primer cop que en faig, no m'han sortit tan malament, oi? jejeje

1 comentario:

  1. Hola Silvana! T'han quedat moníssims! Els dibuixos que has triat són molt apropiats per a les senyoretes de la llar d'infants. Ja veuràs com els hi agradarà molt. Jejeje. A la meva nena també li agraden molt les patates i els biquinis del Viena!

    ResponderEliminar