viernes, 16 de marzo de 2012

TAG, 5 Preguntes




Qué és això del TAG de les 5 preguntes? Doncs, ho acabo de saber gràcies añ Blog de la Gemma, a Les Coses D'en Muxuk, i resulta que són 5 preguntetes de res que una bloguera li fa a 5 blogs més, i així una cadena. I bé, aqui començo a contestar les 5 meves:

1. Com vau començar a cosir, brodar o fer manualitats?
Sempre havia vist que la meva mare feia cosetes amb l'agulla. A ella el brodat a mà, li surt de perles i jo sempre he sigut molt manasses, així que quan em vaig quedar embarassada per primer cop, em van venir la necessitat de que la meva filla tingués alguna cosa feta per mi, i que fos per a ella. Com la meva mare va fer amb els meus germans i amb mi. Tan simple.

2. Col.leccioneu alguna cosa (no relacionada amb les labors)?
Podiem dir quenjo col·lecciono coses boniques o que a mi em semblen boniques, sobretot punts de llibre, o ninotets de personatges de la tele  =P

3. Si no visquessiu on viviu, quin lloc del món que triaríeu?
Uff, Pasapalabra! Si de cas escolliria anar on estan els meus. Tan sols això.

4. Quin llibre que us ha marcat més?
Són molt llibres els llegit, i cada etapa de la meva vida en té algún d'especial. El cas d'en Henrick, sobre com una nena (de l'edat com la que tenia jo en aquell moment), era més valent que ningú i era capaç de dir en veu alta que un nen de la seva classe era maltractat. Vaig plorar molt. Crec que va ser el primer llibre "adult" que vaig llegir. El Hobbit, per descomptat que l'he rellegit ja tres cops,... i ara mateix tot llibre que pugui fer-me riure, o fer-me passar una bona estona.

5. Tornem a les agulles... quin és el projecte que sabeu que quedarà aparcat per sempre peró que us negueu a acceptar que serà així davant dels demés?
Per ara no puc dir-ho. Ja que tard o d'hora m'hi poso, i l'acabo. Sóc força tossuda, i m'ho poso al planning de "feina" per no tenir cap Ufo a la vista :)

I ara em toca dir a quin 5 blog, li proposo el Tag de les preguntes, i qué els hi pregunto, i aquí va!
  1. Cuchitri
  2. Sílvia
  3. Shey
  4. Lunas
  5. Maria Jesús
I ara a preguntar, jejeje


  1. El día perfecte?
  2. Frase preferida? O lema que tingueu sempre present?
  3. Pel·lícula preferida?
  4. Qué preferiu brodar, o quin és el vostre dissenyador preferit?
  5. Quantes hores dediqueu a l'agulla?

Ja sabeu, no us telleu!

2 comentarios: