viernes, 30 de marzo de 2012

Primers regals d'aniversari

Tot i que encara falten unes hores per q que sigui el meu aniversari, ja he començat a rebre els primers regalets i felicitacions. Mireu mireu!!



La nina és una Tangoku, i el jersey és de la web mimamamemima.com, i ja l'ha estrenat, i queda preciosa, oi? Això m'ho ha regalat la meva amiga Olga, i el meu germanet m'ha regalat el cd de Adele, i a canvi servidora li ha regalat (perqué diumenge és el seu aniversari, ens portem 7 anys i un dia) això:



És la bandera pirata del barret de palla en una carcassa d'Iphone =)

Accepto més regalets, si voleu! jejejeje, Ah 1i no em fa res dir l'edat que gasto: 33 anyets de res! =P

5 comentarios:

  1. Moltes felicitats, Silvana!!! espero que et facin molts regalets i que ho celebreu molt, molt i molt!!!

    ResponderEliminar
  2. Per molts anys Silvana!! visca la generació del 79!! la millor collita jejejeje.

    ResponderEliminar
  3. Per molts anys Silvana! Amb una mica de retard ;-D
    M'encanta aquesta nina que t'ha regalat la teva amiga! I la carcassa del móbil pel teu germà és molt original.

    ResponderEliminar