sábado, 14 de enero de 2012

Petit invent

Doncs, feia temps que tenia en ment posar-me a fer un coixí per les agulles, però al tenir canalla petita rondant per la meva taula i toquetejant-ho tot, em feia veure la necessitat de que les agulles estiguessin fora de la vista. Així que fa poc, se'm va encendre la llumeta! Les tarrines dels potitos del nen, que van amb tapa em serien una bona solució!

I és que em preocupa molt que comencin a jugar amb les agulles al veure-les totes juntes, sobretot el petit que primer toca i després plora a gust! I amb aquest sistema al acabar la jornada de labors, ho guardo tot ben posat!




Només em falta arreglar-ne dos detalls, la tapa forrar-la o posar-hi alguna cosa per amagar el logo del potito, i canvir l'interior del coixinet (amb l'empaquetament massiu que s'ha fet per la pròxima mudança he perdut de vista el miraguano, i l'hi he hagut de posar coto fluix).

1 comentario: