domingo, 27 de noviembre de 2011

Taller d'Iniciació a la Máquina de Cosir

Ahir m'en vaig anar a un taller per aprendre a fer servir, per fi, la màquina de cosir que els meus pares em van regalar fa,... ejem... diguem que 5 anys?? Va, diguem això ¬_¬u, i bé, després de desembalar-la el mateix dia, (ejem, si encara estava dins de la caixa, i en bon estat XD) m'en vaig anar al taller que feia La Capsa Tonta.

El taller va ser amé, i les 4 horetes (de 10 a 14 hores) es va passar ràpid, i com que totes estavem al mateix nivell (algunes ja s'hi havien barallat amb la seva màquina préviament) la cosa va estar força compensada.

El primer repte va ser descobrir com s'enfilava l'agulla, i com es posava tot a to, i vaja, després de tenir-ho clar, la cosa va ser molt simple (jo gairebé desmonto la màquina en el primer intent =P). I fent proves primer amb retalls de roba, i tenint clar el sobrefilar, i sobretot com no enemistar-se amb la propia màquina, el resultat final del taller, va ser aquest:



La bossa texana em va sortir primer, fent proves i fent el que podia, i sense voler-ho ho vaig cosir amb una de les cares al revés, tot i que el resultat final, no està gens malament i fins i tot queda bé, si ho vull tancar,...


Amb una gometa, i un botó ja tinc una bossa, o moneder, o el que sigui, ben maco, oi? En canvi la bossa nadalenca, està més ben acabada, i més "coqueta", ja que era ja la prova definitiva de que començava a ser amiga de la meva màquina. Qué en penseu, se m'ha donat bé el taller? Crec que ja em podria aventurar a fer un taller de grau mig, oi? jejejeje

No hay comentarios:

Publicar un comentario