miércoles, 5 de octubre de 2011

Xino Xano

I xino-xano vaig avançant projecte, tot i que tingui els Sal's una mica abandonats. Avui veieu el primer ratolinet de Nadal gairebé acabat. Encara que no es vegi em falta un color que està al "caure" si el sr. carter es dóna manya, però no me puc resistir i posar-vos-ho per ensenyar-ho, jejejjee



 Ah! i m'encantaria, veure les diferents versions de cada una, de les que hem vau demanar l'esquema. =P Sense presses,  eh?



I aqui us ensenyo la comanda de botons, i un enfilador de fusta que vaig comprar ahir. Una de les estrelles serà pel projecte de Nadal ^_^ Ara només em queda trobar unes teles adients! Les tisoretes de gat negre, les vaig comprar ara fa més d'un mes a la Cuchi, i m'encanten!!!

2 comentarios:

  1. Quina monada de ratolinet! És un disseny de la Margaret Sherry potser? Et quedarà molt bé.Petons!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, Gemma!

    Doncs, no és de la Margaret Sherry, és d'una altra dissenyadora. Ara no em facis dir quin, que no ho recordo =P

    ResponderEliminar