sábado, 1 de octubre de 2011

Només cal que pentini el gat

Aqui hi ha la dita de "qui no té feina, el gat pentina" i jo, sembla que no en tingui, perqué no paro de buscar-me'n més! Avui he anat a un taller d'iniciació a la mitja, i noies, n'he sortit amb els braços ben baldats, però ben contenta, no només per haver-ne aprés (ni que sigui per quedar bé), sinó per la companyia, que ha sigut força agradable. I aqui us ensenyo els resultats de les 4 horetes de taller!


El més gran l'he fet primer, i amb dos fils de dues mides, i al començament amb el punt dret, o punt "tonto", me n'he sortit força (salvant alguna badada), però ha sigut començar amb el punt al revés, que ja m'he començat a desmotivar una mica. Però amb l'ajut de les companyes i la "profe", la cosa ha anat millorant.


Com podeu veure, m'han sortit dos ullals, per a botons molt macos, i tot sense que n'ingú me n'ensenyés, jejeje cola??


Després he volgut fer una prova amb un sol fil, i vaja, no m'ha sortit gaire malament tot plegat. I crec que en faré un "bunyolet" per fer-ne una flor per posar al pit. Que no hem de desaprofitar res!! jejeje

I per acabar us ensenyo el que he trobat a casa ma mare:


Unes agulles de l'any de la picó, am una mica de llana vermella, d'una labor que vaig començar a fer quan era xiqueta, gairebé més de 20 anys!! I em fa prou vergonya ensenyar el que vaig fer llavors (que he aprés a tancar avui, jejeje), perqué he desmillorat molt la técnica XD I la diferéncia fa mal de veure T_T Però no m'he desanimat molt i a casa he començat a practicar jo soleta! Llàstima que el meu braç dret noti a hores d'ara l'esforç =(

El llibret de sota, és el que ens han donat amb instruccions al taller, i bé, al meu petitó, li ha faltat temps al veure'l per dir que era seu, i posar-lo "ben maco" XD


No hi ha res com el sentit artístic d'un nen de dos anys i mig, oi??

No hay comentarios:

Publicar un comentario