sábado, 25 de junio de 2011

La Carta de Colors

Bé, doncs ara que m'he sentit amb ganes he començat la Carta de Colors, amb els esquemes i guia d'Anasol. He decidit fer-la amb lli, i espero poder-la fer com a mínim resultona, de 32 count, a 2x2 fils, fins i tot la numeració la faig a doble fil.


No les tenía totes a l'hora de calcular la tela, però veig que tot i quedant curta (magrada deixar més marge a les labors), no ho he fet gens malament, i ho he pogut posar tot bé, i a sobre posar-ho al bastidor de peu.


El marge l'he fet en un degradat del DMC del Color Variations 4120 que combina els vermells amb els grocs, de manera que el marge hi és però no molesta, ni distreu de la carta. Bé, això crec =P


M'en falten uns quants de fils, però no tans com em pensava, i com que no em fa res tenir-los tots, i això és una labor d'anar fent, la cosa s'anirà omplint ^_^  

El que pitjor porto, crec, és la numeració! Sóc curta de vista, i fer-ho en mitjos punts, em fa ballar el cap. El primer m'ha sortit genial, però la resta com han pogut. Ho hauré d'anar polint. Qué us en sembla?

No hay comentarios:

Publicar un comentario