viernes, 27 de mayo de 2011

Un altre "kit kat"

I és que sembla que com més feina tinc, o més SALs apareixen pel camí, més idees se'm posen entre cella i cella, que només fan que no pugui més que fer-les!

Primer va ser el Mini Chtulhu per a un amic, i ara, per a un altre amic, he fet un petit detallet. No és gran cosa. Res de l'altre món, però ja feia gairebé tres anys que li debia, i de cop se m'ha encés la llumeta de com li havia de fer! I aquí està el procés,...





Primer he provat aquest marc, però no m'acabava de convéncer, sobretot perqué la tela, tot i retallant-la per la línia de punts, no ha quedat del tot enquadrada, i no, no ho veia bé,...


I li he canviat el marc, per aquest altre, en que no es nota tan (espero) la tela mal enquadrada, i no sé, però li vesteix més, no?


Un detall de més a la vora...



Espero que al meu amic li agradi, està realment pensat per a ell, perqué a mi personalment no em va gens la gata rosa de marres, (massa rosa XD) jejejeje, i sincerament, li he volgut personalitzar (cosa que tenia ben clar des d'un principi  que havia de ser aixi) per un sol motiu: S'HO MEREIX!

4 comentarios:

  1. Hola Silvana:
    T`ha quedat molt i molt original, el Kiko és pot sentir orgullós de tenir una amiga que li fa un regal tan personalitzat.
    Petons
    Sonia

    ResponderEliminar
  2. Nena quines manetes, per vordar i per enmarcar!!!
    Felicitats es molt bonic!!!

    ResponderEliminar
  3. Molt xulo!!1 El segon marc queda millor... Jo sí fan de la Kitty! Perquè encara tinc una mica de sentit del ridícul, però jo aniria amb jerseis, bolsos, rellotges... tot de la Kitty!!!

    ResponderEliminar
  4. Gràcies, noies! A ell li va agrada força! ^_^

    ResponderEliminar