sábado, 7 de mayo de 2011

Intercanvi de la IrisPatch preparat!

Només poso la capsa tancada, i no l'obriré fins que no estigui entregada, jejejeje, però és per posar la mel als llavis a qui l'ha de rebre, muahahahahahahaa!


És el meu primer intercanvi i l'ha organitzat la Iris del Raconet del Patchwork i del Cross Stitch

Les meves habilitats (com ja he comentat varies vegades) no són gaire bones, i per tant, el que he fet jo es nota. El muntatge no és res de l'altre món, i es veu força la meva poca traça. Tot i que es nota que he millorat (es veu molt més robust i que no es descosirà a la primera, que ja és molt, XD). Però hi he posat tota la meva il·lusió, i ganes, i en tinc moltes d'entregar-ho!

2 comentarios:

  1. Hola Silvana. Per començar et diré que la capsa és molt bonica, però aixó no es fa, volem veure el que hi ha dins. Quan haurem d`esperar???? Ara no t`oblidis de publicar-ho quan ho rebi la destinataria que ho volem veure!!!
    Petons guapa
    Sonia

    ResponderEliminar
  2. jejejejeje aviat, suposo. Només hem de quedar, i podrem publicar l'interior ^_^

    ResponderEliminar