martes, 29 de marzo de 2011

El meu petit repte

Aquí presento el meu petit repte personal. Servidora no és gens bona en cosir res que no sigui un botó, i tot i així aquestos cauen inevitablement tard o d'hora XD. I com que ja n'estic farta estic fent el meu petit desafiament: un guarda-agulles. Si, sóc del tot irracional i vaig a per cosa difícil, però se m'ha entaforat entre cella i cella, i mira, m'hi he posat.

I per ara ja tinc la "portada" d'aquest guarda-agulles:



I aqui us ensenyo l'esquema que he seguit, que forma part d'un abecedari dedicat a l'agulla i al punt de creu:


Tot i que no sóc gens amant del color rosa, he de confessar que la lletra un cop perfilada en negre queda molt bonica, tot i que al fer-la me n'estava pendint d'hacer-la escollit. Aviat aniré posant els petits avanços que vagi fent, sobretot en la costura, si és que es pot ensenyar, es clar.

3 comentarios:

  1. T'està quedan preciós!!!!! M'encanta...

    Petons,

    ResponderEliminar
  2. Ànims! tu pots! segur que t'en surts i et quedarà perfecte, ja ho veuràs! per cert te propietari si no es així m'ofereixo, mes que res perque no es quedi sense amo! jajaja

    Petons

    ResponderEliminar
  3. És una monadaaaaa!!! No pateixis, que de ben segur que et quedará guapíssim!!!
    Petons!

    ResponderEliminar