martes, 22 de marzo de 2011

Bastidors

Doncs, feia temps que volia ensenyar els meus bastidors, perqué en tinc més d'un i des que en faig servir les labors les gaudeixo més, ja que no faig tan d'esforç per posar bé la tela en cada moment.

Aqueí estan els rectangulars, dos de fusta on la tela no va cosida al bastidor, i hi va enrotllada, cosa que facilita que no es faci malbé, i un altre de plàstic que és força més cómode pel fet que pots canviar de labor cada dos per tres sense dificultat.


Com podeu veure un dels de fusta està col·locat a un peu, i carai, que bé que va! Encara és més cómode que treballar amb un de rodó amb peu! Jo el recomano, perqué a més es pot girar cap amunt la labor i treballar el darrera.

I aquí tinc els meus dos bastidors rodons de peu, un d'ells és heréncia de la meva padrina. L'usava per aprendre a brodar a l'escola, i realment té anyets, el pobret.



Macos, oi? N'estic força orgullosa del que tinc, tot i que els rodons els he deixat molt de banda des que tinc els rectangulars, que els trobo molt més cómodes.

2 comentarios:

  1. Són molt macos... però jo no hi sé cosir amb bastidor... ho faig "a pèl", cuso sense didal... mare de deu quina cosidora estic feta!!!!

    ResponderEliminar
  2. Noia, no et facis mala sang, jo de bastidor en faig servir des de fa relativament poc i de didal, només fa quatre mesos i poc que en faig servir, i perqué em vaig fer una escbetxina al dit que m'impedia cosir, i no volia parar de fer-ho! jejejeje.

    ResponderEliminar