viernes, 11 de marzo de 2011

1er Objectiu BC Big Zipper Round

Per fi!!! Ja l'he acabat, m'ha costat més del que creia, doncs és més gran del que esperava i a sobre amb la tendonitis se m'ha fet més llarg del que pensava, i a sobre els tres últims pétals els vaig haver de descosir!!

En fi, aquí està, fet en lli blanc de la marca DMC, i amb els colors originals. Maco eh?


I ara amb més detall.


I ara ja tinc tot preparat per començar el meu propi Mini Sal dels mussolets, ja que ahir precisament ja em van arribar els fils que em mancaven, i algunes teles tintades, una comprada precisament per fer el sal del QS del dragonet, jejejeje.




Maques les teles, oi? Segurament agafaré la tintada blava o la blava i rosa pel dragonet, encara estic pensant-t'ho, jejeje.

3 comentarios:

  1. T'ha quedat molt bé!! I les teles... maquíssimes!!!

    Petons,

    ResponderEliminar
  2. esta muy bonito
    las telas preciosas, yo aun no se que tela usare para el dragoncito

    ResponderEliminar
  3. Gracias lunas! La verdad es que estoy aún escogiendo de las tres tela, una para el dragoncito. A ver, qué cojo al final.

    ResponderEliminar