miércoles, 23 de febrero de 2011

Més cosetes

Avui al migdia m'he posat a transformar aquell parell de cors del Sal dels 100 mini cors, i he intentat per un penjoll, però carai! No he sabut posar el cordó o cinta a lloc, així que es quedarà (em temo) com a coixinet. La meva filla ja me l'ha demanat. No és gran cosa, no m'ha quedat gaire bé, però tampoc gaire malament...

 Aquí d'una cara...

I aquí de l'altre.

La veritat és que he fet les fotos, però no està tancat del tot, l'últim trosset no l'he pogut fer, per falta de temps, i també per no saber com fer-ho i que no quedés un nyap =P

I és que no tenia al meu servei la meva ajudanta, no, no, la meva nena ha començat una labor ella soleta (la tercera, i ara diu que si, que s'hi aplicarà). Vol fer unes tulipes.

Ha començat fa un dia, i no li queda malament,...

I tampoc per darrera sembla que ho faci molt "caòtic"

Sembla que li agrada, i a més a les 7:30 d'aquest matí ja s'ha despertat demanant poder fer-ne abans d'anar a escola!

No hay comentarios:

Publicar un comentario