miércoles, 23 de febrero de 2011

Avanços!

A poc a poc em vaig posant al dia de les coses, i he anat fent feina entre Sal i Sal, i entre feina i feina.

Doncs, bé, aquí us els poso, primer el del medidor, que malgrat semblava que el tingués abandonat, n'he pogut fer una miqueta, i la cosa tira endavant:


Aquesta abelleta, m'ha donat realment problemes, no hi havia manera de fer-la bé, i mira que és menuda, però se'm resistia, i tot i així l'he feta una linia per sota del que tocava, però em nego a desfer-la per això!


I aquí es veu ja com he començat el penúltim follet, que ahir m'hi vaig poder dedicar gairebé plenament! ^_^

Però no va ser l'únic en que m'hi vaig posar de valent! Mireu quin goig que m'està fent el BC Winter!


El primer quadret, i els primers flocs de neu ja estan acabats, amb el fil DMC color variations de color blau. Maco, oi? I el segon quadret ja el tinc començat!


A veure com em sortirà el llac amb aquest fil! N'estic contenta dels resultats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario