jueves, 27 de enero de 2011

Adelantant feina

Bé, aquesta setmana ha començat mogudeta en quant a salut. el petit m'ha estat ingressat durant gairebé tres dies per una bronquitis, (les infermeres de la planta de pediatria, són genials, de debó). Tot i que està ara molt millor (ja menja bé, juga, corre i és el dimoniet de sempre), ha d'estar a casa un mínim de tres setmanes -un mes vaja-  a casa per acabar-ho d'arreglar, i que no es repeteixi d'una manera tan escandalosa.

 El meu fantasmet, jugant a les primeres hores de trobar-se millor.

I com que hi havia molta estona "morta" mentre ell descansava (sobretot la primera nit, que el pobre va arribar ben derrotat a urgéncies), em vaig portar els trastos i em vaig posar a adelantar feina del BC Snapper:

 I aquí està tot l'exterior del BC Snapper acabat.


I com que les línies de la quadrícula per l'interior són diferents, li he passat un cop de planxa, i mireu que net queda tot!


 
Aquí hi ha un detall d'un dels flocs de neu que he volgut perfilar, ja que el color que hi va no es distingeix gaire de la tela, i no m'acabava de convéncer. I he trobat aquest fil "degradat" o del variation colors de la DMC, que m'ha semblat interessant. Qué us sembla el resultat? Per ser una prova no ha quedat gaire malament, oi?

5 comentarios:

  1. Dóna-li una abraçada ben forta al teu nen de part meva!! M'alegro que ja estigui millor!!
    Jo vull un rotulador com el teu!!!!! Quina passada...

    ResponderEliminar
  2. Hola Silvana me alegra saber que tu hijo ya esta mejor, creia que tenia otitis
    me gusta como te esta quedando el floc de neu, yo seguiria perfilandolos se ven muy bien
    besets
    Lina

    ResponderEliminar
  3. Gràcies Marta, ja li donaré de aprt teva =)

    Raist, los bolis los puedes encontrar en cualquier papeleria, son de la marca Pilot. I van genial! I a mi también me gusta como quedan los copos de nieve ^_^

    ResponderEliminar
  4. Hola Silvana, No desesperís que tot passa! I si les estones mortes pots aprofitar-les, mira: una estona per a tu, que també et convé.
    Un petó guapa.
    Carme

    ResponderEliminar