jueves, 20 de enero de 2011

1er Mini Sal: Fob

Ahir mateix vaig acabar en un total de dues horetes el meu primer sal: un fob, o busca tisores. Partint d'un model n'he fet el que he volgut segons els meus gustos (i habilitats, que amb l'agulla fora del punt de creu, és força limitat). Vet aquí el resultat!





Com es pot veure, he substituit la cinta per un cordó, que trobo que és més dient pel busca tisores, o més "sofert" per la feina diaria que se li dóna a la tisora.

I hi he posat els noms dels meus nens, perqué això de posar números en plan decoració no és el meu fort. I els noms dels meus nens, els trobo realment preciosos! jejejeje

I bé, com que ahir per obligació vaig haver d'estar a casa (el petitó em té faringitis, i no tenia cangur) vaig adelantar un altre SAL, el BC Snapper, que tenia molt retrassat, i que al començament no em feia molta gràcia, però ara ja li vaig agafant més gust en fer-lo:

6 comentarios:

  1. Tot queda precios!!! m'encanta!! el fob tant personalitzat!!!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies! Ha sigut divertit fer-ho!

    ResponderEliminar
  3. T'ha quedat molt bé!! Tens raó, què hi ha més bonic que els noms dels nostres nens? Per cert, que es millori el teu!!!

    ResponderEliminar
  4. Gràcies! La veritat és que el pobret està realment abaltit per la febre, i només vol braços. Esperem que aviat es millori.

    ResponderEliminar
  5. Hola Silvana!! Passat pel meu blog, que t'hi he deixat un premi!!!

    ResponderEliminar