lunes, 15 de noviembre de 2010

Nou raconet.

Com que ja era evident que el raconet del seu despatx ja em quedava petit, el meu marit es va proposar trobar-me un lloc on pogués estar-hi amb els meus estris (la cómoda de fils, la calaixera, la llum, etc). I mireu-ne el resultat, a la nostra habitació n'ha fet un raconet ben maco. ^_^

Tinc una predilecció per aquesta butaca, que tot i ser una mica, ejem... molt poc moderna, és molt cómoda! I me la va anar a buscar a l'altra casa només per mi!

 Una d'apropet...

I una altra foto una mica més lluny (no gaire, però)

Com es pot veure he tornat a fer servir el tambor de costura. El rectangular, que havia preparat m'ha portat més maldecaps que benefícis. Les manualitats no són el meu fort, ni de conya, i les barres que vaig tallar i arreglar ara són en un costat com podeu veure a les fotos. I em fa replantejar-me usar un bastidor rectangular en un futur, malgrat ja no sigui fet casolà.

D'altra banda per fi he acabat el punt de llibre, i ja el tinc enviat per a una bona amiga meva ^_^ Ha quedat preciós, tot i que la trassera li vaig demanar a ma mare que me la hi cosís... aixó de fer una cosa fina no li tinc tan agafat el punt XD

Empaquetat i tot, per que el viatge per correus no li faci mal ^_^

2 comentarios: