miércoles, 3 de noviembre de 2010

Compres!

Avui he passat per una tenda on fan liquidació, i m'he agafat uns quans esquemes de Mirabilia (que per cert, m'agraden força), a meitat de preu cada un!!



N'he agafat quatre, ni més ni menys!!! I és que valen la pena cadascún d'ells, oi? Ara només em falta on posar, i per a qui faig qué, jejeje.

Aques m'ha agradat especialment, la veritat.

Aquest li ha robat el cor a ma mare.

I aquest ja me l'ha demanat ma filla!

Aquest encara no té amo...

Malgrat tot, tots quatre m'agraden, si no no els hagués comprat. Quines ganes en tinc ja d'agafar l'agulla! Però encara tinc dos projectes més abans (sense comptar el que estic fent ara). a vegades penso que hauria de començar-ne més d'un alhora per donar-ne a l'abast, però llavors em sento culpable perqué no podria dedicar-li el temps, ni com hauria a cada labor!

No hay comentarios:

Publicar un comentario